12 Ağustos 2008 Salı

|MoB|BOZKURT İle Roportaj

O Clanın Lideri o bir Efsane o.. o.. o…. Soguk katil

Merhaba Sayın Bozkurt Öncelikle bizi kırmadığınız ve röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz.

Bize(bana)Biraz Kendinizden Bahseder misiniz.Adınız soyadınız,Cod2 ye nerden katılıyorsunuz,yaşınız,mesleginiz,hangi sehirde oturuyorsunuz?


|MoB|BOZKURT:

-Şenol Şahin , ankarada evimden oynuyorum cod2 yi , 29 yaşındayım , mesleğe gelince herşeyle ilgileniyorum :D , aslen artvinliyim ama ankarada yaşıyorum


|MoB|MupTe!a:

-Nickinizin Anlamı Nedir.Biraz Bahseder Misiniz?


|MoB|BOZKURT:

-Bozkurt Türk milletinin sembolüdür. Birbirini takip etmis olan Türk nesillerinin ortak malı olan millî destan parçalarimizda, Türklere yol göstericilik yapan, Türkleri zaferlere götüren bir sembol...
Artik Bozkurt bir güç, orduya yol gösteren bir kılavuz, darda kalanlarin yardimina kosan bir Hizir, Hakan'a ve orduya ihtiyat, ihtimam ve temkin dersi veren bir hoca sembolüdür... Oğuz Han'la ve ordusu ile beraber savasan, orduya moral veren ve onu zaferden zafere kosturan bir faktördür. Savasçiligin, cesaretin, bir sembolüdür. O kurt olmaktan ziyade, kurda benzetilen bir kurtarici ve bir kahramandir. Bilgin ve akıllı bir Hakan'dır.
İste Bu yuzden Bu Nicki Kullanıyorum.

|MoB|MupTe!a:

-Onceki Nickiniz Olan Vasili Zaitsev Nickini Kullanma Sebebiniz Nedir.

|MoB|BOZKURT:

-2.Dünya Savaşı sırasında ünlenmiş bir rus keskin nişancısıdır.Baya bir zaman o nicki kullandım fakat sonradan baktımki acemi vassili ler çoğalıyor bende vazgeçtim o nickden :d

|MoB|MupTe!a:

-Cod2 İle Ne zaman Tanıstınız.Cs moha gibi fps oyunlarından mı web den mi yoksa Tavsiye mi?


|MoB|BOZKURT:

-Bu zamana kadar sanırım oynamadığım bilgisayar oyunu kalmamıştır:D.Oynasana.com da başlayan cod2 online a xfire a geçerek devam ettim.



|MoB|MupTe!a:

-
Malum rakibin planini taktigini cozumluyor ona gore bir oyun stili seciyorsunuz.Bu Oyun Stilini Kendiniz mi Gelistirdiniz Tamamen Strateji Uzerine kurulu Bir Oyun Sergiliyorsunuz?


|MoB|BOZKURT:

-Önceden belirlediğim bir strateji yok tamamen doğaçlama yapıyorum.

|MoB|MupTe!a:

- Heep cod2 olmaz.Birazda Hobilerinizden Bahsedelim Nelerden Hoslanırsınız.Neler Yparsınız?


|MoB|BOZKURT:Bu aralar iş hayatım yoğun olduğundan fazla birşeyle ilgilenemiyorum.Ama onun haricinde müzik , yüzme , amerikan football , sinema ve gece gezmelerini severim :D


|MoB|MupTe!a:

-Burcunuz Nedir?Biraz Bundan Bahsedelim?


|MoB|BOZKURT:

-Burçlarla pek ilgim yoktur.Sanırım Yengec.


|MoB|MupTe!a:

Yengec Burcunu ArastiraYım.Kesin Cok Capkın Cıkıcaktır.:D


|MoB|BOZKURT:Pek çapkın değilimdir.Sadece bekarlığımı yaşıyorum o kadar :D



|MoB|MupTe!a:

-burcunuzun Sonucları:


# Elementi : Su
# Özelligi : Çok duygusal
# Yönetici Gezegeni : Ay
# Metali : Gümüs
# Ugurlu Günü : Pazartesi
# Ugurlu Sayisi : 2
# Ugurlu Taslari : Yakut, aytasi
# Ugurlu Renkleri : Beyaz, gümüs, gri, violet
# Ugurlu Çiçekleri : Nilüfer, beyaz gül, zambak
# Ugurlu Kokulari : Misk, müge, leylak
# Ugurlu Müzik : Ask melodileri
# En Belirli Özelligi : Sadakat
# En Büyük Ideali : Maddi güven
# En Büyük Hatasi : Dikkatsizlik
# En Büyük Arzusu : Toplumda yükselmek
# En Büyük Yetenegi : Güzel konusma becerisi




Saygilar Sevgiler Senol(bozkurt)abi Sevdigim Bir Abvimdir.Onunla Roportaj Yaparken Zevk Duydum.

Hiç yorum yok: