20 Ağustos 2008 Çarşamba

Call of Duty 4 Profil Yedekleme Hileleri

Avantajlari perkleri ve lvl leri kaybetmekten mi korkuyorsun? En son çıkan silahlar gitmesin mi diyorsun? Virüs bulaşmış bilgisayarina format mı atacaksın? Birazdan anlatacağımız yöntemi kullanarak bu korkuları giderebilirsiniz:

1. Adım : Cd-Key 'inizi kopyalayın. (Multiplayer seçeneğinin altında bulunuyor)
2. Adım : Bütün "Player" dosyanızı kopyalayın (Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles)
3. Adım : İstediğin herşeyi yap, istersen format at, başka bilgisayardan oyna, oyunu tekrar yükle vesaire..

Tekrar oynamak, geri getirmek istediginde:

1. Adım: Oyunu Yükle/Aç/Çalistir
2. Adım: AYNI CD-KEY 'i TEKRAR YERINE YAZ
3. Adım: 2. Adımdan sonra daha önce kopyalamis oldugun PLAYER isimli dosyayi yeni PLAYER dosyasiyla değiştir. Yani yeni dosyanın üzerine yazdır. Tümüyle eskisi gibi olsun.

ÇOK ÖNEMLI : Adımların hiçbirini atlamayın, hepsini verilen sirayla yapın, aksi taktirde bu yöntem ise yaramaz.

Hiç yorum yok: