17 Temmuz 2008 Perşembe

|MoB|Lost-U ile Röportaj

O Clanın Kaptanı o bir terminatör o.. o.. o…. Komik Katil (her ne kadar maçlarda birbirimize ateş etsekte anlaşabilioz =) )

Merhaba Sayın Luke<>Lost-U Öncelikle bizi kırmadığınız ve röportajımıza katıldığınız için teşekkür ederiz.

Weeper;
Bize Biraz Kendiniz Hakkında bahseder misiniz. İsminiz, yaşınız mesleğiniz hangi şehirde yaşıyorsunuz.?

Luke & Lost - U;
Adim Serkan Ferit, Yaş:22 Meslegim Pc. Şehir:Kayseri

Weeper:
Luke<>Lost-U nicki nerden geliyor?

Luke & Lost-U:
Luke..Bir isim iste ama Lost-u nun onemli bir yer var benim için Guzel bir kızı kaybetmistim ve kendimce ona Lost-U demistim yani kaybettim seni anlamina gelir.

Weeper:
Cod2 ile ne zaman tanıştınız.

Luke & Lost-U:
Onceden Cs oynuyordum askerden geldim bir arkadaşim tavsiye etti 6 ay once felan daha sonra oyunu cok begendim ve oynamaya basladim.

Weeper:
Favori Mapınız ve silahlarınız hangileridir.

Luke & Lost-U:
El alamen dawnwille cerantan burgundy ben rifle silahlari cok severim en etkili kullandigim silah Mosin Nagant,Sonra söle gelir Kar98 rifle lee M1 Mp44 thomson abd snip ve alman snip.

Weeper:
Oyunda Çok seri atışlarınız var bu bir Doğuştan gelen bir yetenekmi yoksa bu yönde kendinizi geliştirmek için çaba sarfettinizmi?
.
Luke & Lost-U:
Valla ne diyim cs oynadiigimda el aliskanligi diyem ama cok capa sarf ettim ilk baslarda kotuydum ama sonradan cok iyi olmaya basladim Oyunda eksiklerimi gordum ve kapatmaya calistim Dip icin sadece dip oynadigim gunler aklima gelir ama bole yaparak elim otomatikman shift e basiyor ..Bu cok guzel atis poligonunda cok calistim seri atislar icin bunlari söleyebilirim.

Weeper:
Birazda Cod u bir kenara bırakalım. Burcunuz nedir hobileriniz, fobileriniz nelerdir.

Luke & Lost-U:
Burcum Akrep Valla en buyuk hobi Cod 2 tabiki :)Sonra futbol muzik pc gezmek

Weeper:
malum çok iyi bir oyuncusunuz. Sizin gibi seri, hedefi yakalamayı iyi becerebilen birisinin bu oyunda bişeyler öğrenmek isteyenler tavsiyeleri varmıdır?

Luke & Lost-U:
Aslinda hedefe odaklanmak cok iyi olmali En onemli faktor gozler cok iyi bakmaniz gerekmektedir Gormeden bir seye ates etmenin hic bir anlami olmaz ki..Bir de oynadiginiz karakteri cok sag sol yapmamaniz gerekmektedir yani sonucta irkiliyor ve mermi sekior tam vurdum dediginiz anda atis gerceklesmiyor.

Araklamacı Gazeteci Weeper Her An Sizinde Kapınızı Çalabilir :p Dikkatli olun xD

Hiç yorum yok: